vrijdag 7 augustus 2015

Review Dr. van der Hoog moment of zen maskerverwenset


Onder andere verkrijgbaar bij Kruidvat voor €4,49

Smooth shea butter cupuaca
Kant en klaar masker, verzachtend en beschermd.
Dit masker is net genoeg voor je gezicht. Het is wit en ruikt naar shea butter. Het verzachtende van het masker merkte ik wel, het beschermd niet.

Glamourus goij quina
Scrub masker, hydraterende en diepreinigend.
Dit masker heeft een hele sterke geur. Echt scrubben doet dit masker niet, er zitten best wel grove stukken in voor je gezicht. Maar het wordt wel lekker zacht zonder losse vellen.



Amazing avocado
Kant en klaar masker, reinigend en stimulerend.
Dit masker was genoeg voor een lekkere laag op je gezicht. De geur is heel sterk ruikend naar avocado. Door het reinigende deel erin ging ik vervellen. En door het stimulerende deel kreeg ik wat acne.

Beauty bamboo green tea
Kant en klaar masker, beschermend en voedend.
Dit masker is net genoeg voor je gezicht als je het dun aanbrengt. Beschermend merk je bij dit masker wel, het laat een zacht laagje achter op de huid. Het voedend deel van het masker merk je ook. Bij mij ging het op de onzuivere delen van me gezicht branden.