zaterdag 31 oktober 2015

Review Essence limited edtion Hello Autumn


€3,89
Oogschaduw palette 02 keep calm & go for a walk.
Van de lichte kleuren is het pigment wat minder, van de donkere kleuren is het pigment goed. Het blijft redelijk lang zitten het gaat wel wat in de lijntjes zitten.
  
€3,39
Multi colour powder 01 autumn & the city
Er zit een lichte shimmer in, maar niet echt overheersend. Zelf gebruik ik deze als bronzer.
   
€2,59
Colour adapting powder blush 01 beuti-fall red
Het lijkt een lichte zacht roze blush, maar dat is het niet. Bij deze moet je maar heel weinig aanbrengen omdat de kleur zich aanpast aan jouw huid. Ik schrok me rot 10 minuten voor ik naar school ging, had knal roze wangen zag er niet uit. Gelukkig zag ik dat voordat ik weg ging en niet op school. Ook zitten er glitters in.
   
€3,89
Eyeshadow palette 01 walk in the park
Deze heeft prachtige aarde tinten. Het pigment is van sommige kleuren redelijk, maar is wel goed op te bouwen. Het gaat wel wat in de lijntjes zitten.