zaterdag 27 mei 2017

Review Makeup Revolution ultra professional blush palette golden sugar





Verkrijgbaar bij Etos voor €11,99

Hier in zit 1 highlighter kleur, 1 bronzer en 6 blush kleuren. 1 blush kan ook als highlighter gebruikt worden.




highlighter: deze glanst schitterend, in het licht of in het donker je ziet hem zitten.

zacht roze blush: deze is heel subtiel op de huid, met een prachtige glans.

oud roze blush: deze is best wel subtiel op de huid, maar wel aanwezig. De kleur vind ik wel te vergelijken als ik hem op heb met de natuurlijke kleur van mijn wangen.

goud achtige blush: Dit is een blush die je al snel te heftig aanzet, dan heb je een bruine streep met een goude glitter disco bal effect op je wangen, dit is gelukkig wel goed uit te blenden. Bij deze heb je geen highlighter nodig omdat deze al zoveel glans bevat.

bruin/roze blush: deze valt heel subtiel uit, hij is bijna niet zichtbaar op de huid. Maar is wel wat te zien met het licht erop.

glanzende oud roze blush: dit is een mooie kleur als je hem zien op de swatch. Op de huid lijkt hij meer een highlighter dan een blush. Hij glans meer dan dat hij kleur afgeeft daardoor heb ik dat gevoel. Als blush kan hij wel dan heb je totaal geen highlighter nodig. Ik denk zelf dat ik hem meer ga gebruiken als een highlighter dan als een blush.

goud/bruin achtige blush die ook dienst kan doen als highlighter: deze is los op mijn lichte huid veel te heftig vind ik zelf. Ik heb hem gemengd met de zachte roze kleur uit dit palette. De combinatie vind ik heel mooi het is roze met wat bruin maar het oogt (buiten de glitters na) heel natuurlijk.

bronzer: deze is heel natuurlijk op de huid, heeft genoeg diepte in het gezicht.